23 Nisan 2009 Perşembe

Başlarken..


Bismillahirrahmanirrahim

Hamd, Alemlerin Rabbi olan Allah Teala'ya; selat-ü selam Efendimiz sallahü aleyhi vesellem Hazretlerine, al ve ashabına; dua ve ta'zimler; bu kutlu halkanın yaşamış ve yaşamakta olan evliyasına olsun..

Nefs; sinsi avazları, vesvese ile, insanları iğdiş ederken; Allah Teala, insanlara ''müjdeciler'' (hadis) olarak ''yaşayan iman''ın temsilcileri evliyası ile rahmetinin tecellisini muştularken; duramazdım..!

Evet, duramadım ve O'ndan ne biliyor, ne öğrendiysem buraya dökmeliydim..
Resimlerini burada biriktirmeli, onlara rüyalarımı, yaşadıklarımı/yaşananları ekleyerek; ne zaman kendimde bozulma emraresi/gevşeme görsem; bu durakta, Menzil'e gidemediğim zaman teselli olmalı, hasret gidermeliydim.


Ve tabi bir şekilde yolu buraya düşen muhiplerin, sofilerin yaşadıklarını da burada inşallah okuruz; yazarlarsa!
Bu blog bu gaye ile oluşturuldu. Nasılsa beni hiç kimse tanımıyor ve tanımayacak..Böylelikle riya tehlikesi, ucup belası aza indirgenmiş olacak.


O'ndan (ks) bahsedecek kadar aslında O'nu (ks) ne çok tanıyor, ne de nasibi geniş bazı insanlar gibi yakın çevresinde yaşıyorum..Ama olsun, dedim ya; gönül yangını çoğalsın diye, Hz.İbrahim (as) yangınına (tersinden) odun toplamak gaye..Karınca misali yani.

Oraya gidenler orada kalmak, dönmek istemiyorlar..3 gün kalış izni var..Olmasa izdihamdam adım atılmaz. Oysa şöhret isteyen biri sınırlama getirmez, isteyen istediği kadar kalırdı. Buna dikkat!
3 gün kalış izninde birçok hikmetler var..Bir ara döneriz bu konuya inşallah.Bu ilk yazılmış malaesef acele yazılmış bir yazı.Çünkü az önce blog oluşturuldu ve mutfak çalışması yapmam gerekiyor..Belki sonra yazıyı yayınlandığı halde tekrar gözden geçirip, güncelleriz.
Şimdilik bu kadar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder